-
- 16 nov
‘Small is beautiful’
¿Recorden un dels invents de l’última campanya d’ Artur Mas a la presidència de la Generalitat? El van batejar com a docsessions i consistia bàsicament en una sèrie de micromítings temàtics on el candidat interpretava un simulacre de diàleg amb tota la societat a través de representants de diferents sectors. La cosa elevava a categoria l’small is beautiful que al seu dia va popularitzar l’economista Ernst Friedrich Schumacher. Un fer de la necessitat virtut que en temps de campanya s’agraeix especialment. Alfredo Pérez Rubalcaba, molt.
El format de petits mítings vestits de diàleg o de microconferència és com un regal del cel per a uns partits que veuen com cada vegada costa més arrossegar la gent a megamítings, molt especialment si no parteixes com a favorit en les enquestes. I en això s’ha bolcat l’equip de Rubalcaba en aquesta última setmana de campanya, amb micromítings o diàlegs amb experts en diferents àmbits o amb líders d’opinió que poden ajudar a projectar missatges sobre certs targets o públics objectius de la candidatura. I tot això amb una economia d’esforços que, en plena voràgine electoral, sembla providencial.
Ahir tocava diàleg sobre economia, amb l’exministre del ram Carlos Solchaga ( Pedro Solbes no) i amb l’economista Emilio Ontiveros. ¿Auditori? (…)
(Per llegir l’article complet a El Periódico, cliqueu aquí)
(Per llegir l’article al nou E-Periodico, cliqueu aquí)