‘Sin ti no soy nada’

  • ‘Sin ti no soy nada’

    L’hi va dir Rubalcaba a un diputat del PP fa uns mesos, quan encara era ministre de l’Interior i a cada sessió de control aquest últim l’interpel·lava al Congrés sobre el cas Faisán. Rubalcaba ja té aquestes coses. És de clavar titulars. Encara que aquest do seu s’estigui trobant a faltar al PSOE. De fet, des des de l’inici de campanya, la frase homenatge a la cançó d’Amaral ben bé l’hi podríem aplicar a ell. Sense Rajoy no hi hauria campanya del PSOE.

    Ahir els socialistes van llançar nou vídeo. Un espot amb la música indie de fons que és el seu jingle de campanya. Amb aquesta estètica de país nòrdic, “La roda de premsa que Rajoy no vol fer”, comença. I després, gent amb grans altaveus que llancen preguntes a l’aire (a Rajoy) sobre llei de dependència, matrimonis homosexuals, llei d’igualtat, retallades en sanitat i educació o avortament. ¿Resposta? Silenci. “ElprogramaocultodeRajoy.com” , tanca.

    La marca PP està molt forta en moments de crisi, perquè s’annexa a bona gestió econòmica. Justo el contrari que la marca PSOE, que, a més, ha gestionat des del Govern els últims set anys. ¿Solució? Centrar-se en els candidats, en els seus atributs. El líder com a marca, com a icona, com a producte. A Rubalcaba busquen associar-lo a valors democràtics com el diàleg (“escoltar, fer, explicar“) i la contraposició necessària és amb un Rajoy que (…)

    (Per llegit l’article complet a El Periódico, cliqueu aquí)