Anàlisis compol a la ràdio
-
31/05/2011
-
Etiquetes: agenda política, CiU, comunicació, eleccions, internet, màrqueting polític, periodisme, política, PP, propaganda, PSOE, ràdio, recerca, spin doctors, videopropaganda, ZP
La setmana passada vaig repassar en diferents programes de ràdio la moguda actualitat política, així com la seva presentació i representació als mèdia.
Com Carme Chacón (
amb l’ajut del seu marit, Miguel Barroso) va deixar a Rubalcaba el regal enverinat de la seva renúncia. Com Felip Puig va emetre un missatge amb la seva operació policial del desallotjament-neteja de l’espai públic de plaça Catalunya ocupat pels coneguts com a “indignats”. Això entre altres aspectes, com les últimes cuetades de la campanya electoral del #22M.
En la taula d’avui en el programa dela Cóppulo hem analitzat com les noves tecnologies (i molt especialment internet) ajuden a transformar la política o la manera de comunciar-la.